تکمیل احداث سدهای بالاخانلو و نهب از اولویت های اصلی شهرستان بوئین زهرا است

نماینده بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل احداث دو سد بالاخانلو و نهب از ضرورت های این شهرستان در جهت تامین آب و ارتقاء امنیت غذایی به شمار می رود.

تکمیل احداث سدهای بالاخانلو و نهب از اولویت های اصلی شهرستان بوئین زهرا است

به گزارش نشر پورتال از بوئین زهرا، جلسه شورای اداری شهرستان بوئین زهرا با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین، نمایندگان استان در مجلس شورای و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. روح الله عباسپور نماینده بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با نمایندگان، مجلس یازدهم شورای اسلامی را مجلس امیدآفرین و انقلابی نامیدند که این نشان از جدیت و اهتمام ۲۸۰ خادم ملت در خانه ملت است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب توجه به اقتصاد، مسائل فرهنگی و اجتماعی را از ماموریت های مهم قوه مقننه برشمردند و این وظیفه خادمان ملت را دو چندان می کند. نماینده بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بر این اساس مجلس شورای اسلامی با در نظر گرفتن فرامین مقام معظم رهبری و با شناخت کامل از شرایط کشور نسبت به قانون گذاری می پردازد. عباسپور اضافه کرد: رییس و نمایندگان مجلس با جدیت به دنبال ساماندهی شرایط نیروهای کار (قرارداد معین) بودند و با تصویب قانون در مجلس، گام خوبی در راستای احقاق حق این قشر زحمت کش برداشتند. وی بیان کرد: رتبه بندی طرح معلمان، هماهنگی و یکپارچه سازی داده ها و اطلاعات و … از دیگر اقدامات شاخص مجلس یازدهم شورای اسلامی بوده است. نماینده بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در پایان تکمیل سد بالاخانلو را از اولویت های این شهرستان دانست و تاکید کرد: تکمیل دو سد بالاخانلو و نهب از ضرورت های این شهرستان در جهت تامین آب و ارتقاء امنیت غذایی به شمار می رود. پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید