رفیق شهید وزوایی درگذشت/ مراسم تشییع سردار خالقی صبح امروز در شهرک محلاتی

مراسم تشییع و تدفین سردار حسین خالقی از هم‌رزمان شهید محسن وزوایی امروز (جمعه ۱۸ فروردین‌ماه) از درب مسجد انصارالحسین (ع) شهرک شهید محلاتی برگزار می‌َشود.

رفیق شهید وزوایی درگذشت/ مراسم تشییع سردار خالقی صبح امروز در شهرک محلاتی

به گزارش گروه حماسه و مقاومت نشر پورتال، جانباز سرافراز، سردار حسین خالقی محمدی پس از سال‌‌ها تحمل رنج و عوارض جانبازی به لقاءالله و یاران شهیدش پیوست. به همین منظور مراسم تشیع این رفیق شهید محسن وزوایی امروز(جمعه ۱۸ فروردین‌ماه) ساعت ۹ صبح از درب مسجد انصارالحسین (ع) شهرک شهید محلاتی برگزار خواهد شد.

سردار حسین خالقی در ادامه نیز مراسم تدفین این سردار رشید اسلام در قطعه ۲۵ شهدا در بهشت زهرا (س) صورت خواهد گرفت. به همین مناسبت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی درگذشت این سردار رشید اسلام را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است: بسم‌الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون جانباز سرافراز حاج حسین خالقی، سردار ایثارگر دوان دفاع مقدس که سال‌های پس از جنگ نیز لحظه‌ای دست از مجاهدت نکشید و همواره در رکاب رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در میدان‌های مختلف پرتلاش بود، به همرزمان شهیدش پیوست. بزرگمردی که از تجلی‌گران تداوم ایثار، جهاد و شهادت در زمانه جنگ ترکیبی دشمن علیه انقلاب شکوهمند اسلامی بود، در بهار قرآن و ماه مهمانی خداوند کریم، روح پاکش به ملکوت علی عروج و مهمان سفره کرم حضرت حق گردید. ان‌شاءالله مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس عروج عارفانه این سردار شجاع و رزمنده دلیر را به خانواده و بازماندگان معزز، همرزمان و دوستان او تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال، برای ایشان علو درجات و برای بازماندگانش صبر و اجر مسئلت می‌نماید. روحش قرین رحمت خداوند و یادش گرامی باد.

شهید محسن وزوایی نفر وسط ایستاده،‌حاج حسین خالقی نفر نشسته  

شهید محسن وزوایی و حاج حسین خالقی پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید