طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان , بهینه سازی وب سایت , سئو سایت

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان , بهینه سازی وب سایت , سئو سایت

شیوه های انجام کفسابی و سنگسابی به شکل اصولی و درست

چه نوع طبقه ای سنگ سابی باید دریافت کنم؟ شما انتخاب کرده اید؛ ما مشاوره ای را به شما نیاز داریم فیس بوک انتخاب کفسابی یک تصمیم بزرگ است - این یک سطح بزرگ سطح است که شما در حال تلاش برای پوشش آن هستید و آنچه انتخاب می کنید، تاثیر مهمی در نگاه، احساس و استفاده از هر اتاق در خانه شما خواهد داشت. برای رفتن به اینجا، در اینجا راهنمای سریع در یک نگاه به انواع مختلف کفسابی.

کفسابی قبل از انجام کفپوش لمینت

مزایا: ساخت و ساز مقاوم در برابر لمینیت مقاوم در برابر انحراف؛ لایه پوشش پلاستیکی سخت تمیز و تمیز را خراشیده می کند. می تواند تقریبا هر نوع دیگری از کفسابی (چوب، کاشی و سرامیک) تقلید کند؛ می تواند بر روی برخی از کف پوش های موجود نصب شود نصب سنگسابی دوستانه است. منفی: سطح فوق العاده سخت احساس مصنوعی می کند؛ می تواند زمانی که مرطوب لغزنده است؛ نمیتونم دوباره برم بهترین برای: مناطق زندگی؛ آشپزخانه؛ اتاق نشیمن هزینه: $ 1 تا 7 دلار در هر فوت مربع.

کفسابی سنگسابی ساب سنگ

کف سابی برای چوب سخت

مزایا: این پوشش زیبا، گرم و بلند مدت با هر دکوراسیون می باشد. کفسابی چوب جامد می تواند چندین بار باز شود. منفی: کفسابی چوب سخت مقاوم به رطوبت است - این برای حمام، اتاق های لباسشویی و زیرزمین نیست. این نیاز به تعمیر و نگهداری مداوم برای حفظ ظاهر آن است. بهترین برای: مناطق اصلی زندگی؛ راهروها؛ آشپزخانه هزینه: 3 تا 8 دلار در هر فوت مربع؛ اگزوتیک ها به اندازه 14 دلار در هر فوت مربع اجرا می شوند.

انجام سنگسابی برای کف وینیل

مزایا: کفسابی وینیل دشوار به آب ناپدید می شود و ساخت و ساز مقاوم آن احساس خوبی دارد. این نسبتا ارزان است. کفسابی وینیل می تواند چوب واقعی و کاشی را تقلید کند. منافع: وینیل نمی تواند کاملا ظاهر مصنوعی را لرزاند. ساختن وینیل کفسابی اکوفادلی نیست بهترین برای: آشپزخانه؛ حمام زیرزمین اتاق های سرگرمی هزینه: $ 1 تا 5 دلار در هر فوت مربع

سنگ سابی حرفه ای و اصولی

مزایا: اگر چه کف پوش چوب (بامبو چمن) نیست، کفسابی بامبو گرما و زیبایی مشابه دارد. این کف پوش سخت است، اما برای بهترین کیفیت برای اطمینان از دوام نگاه کنید. بامبو به عنوان یک علف، یک منبع تجدیدپذیر است و دارای اعتبار سبز است. منفی: ارقام ارزان تر مستعد ابتلا به انسداد و خراش هستند. این از آسیا وارد شده است، بنابراین اعتبار سبز زمانی که شما انرژی مورد نیاز برای ارسال آن را در نظر بگیرید، طول می کشد. بهترین برای: مناطق اصلی زندگی، آشپزخانه، اتاق های خانوادگی هزینه: 3 تا 8 دلار در هر فوت مربع.

سنگ سابی کف کفساب

کفسابی کاشی سرامیک مزایا: کفسابی کاشی سرامیک در مجموعه ای سنگ سابی بی نظیر از رنگ ها و سبک ها می باشد - این یک محیط مورد علاقه طراح است. کفسابی کاشی سرامیک جلد با دوام، مقاوم در برابر رطوبت و مقاومت در برابر لکه ها و خراش ها است. منافع: سختی کاشی سرامیک در زیر پاشنه نه به میل هر کسی. خطوط جوش نیاز به نگهداری دائمی دارند. بهترین برای: آشپزخانه، حمام، سالن غذاخوری هزینه: $ 1 تا $ 20 در هر فوت مربع

کفساب به صورت کتان

مزایا: این یک منبع تجدیدپذیر است که از درختان برداشت می شود، بنابراین چوب پنبه کفسابی سنگسابی است. این یک نگاه گرم و پر جنب و جوش است و به طور طبیعی انعطاف پذیر است، بنابراین احساس خوبی دارد. این به عنوان کاشی یا تخته برای نصب سنگسابی می آید. منافع: اشیای شارپ می توانند آن را پاره کنند و پاشنه های بلند ممکن است آن را از بین ببرند، و باید به صورت مرتب با سیلر ها مجددا پر شود. این حساس به رطوبت است، بنابراین آن را از حمام و اتاق های لباسشویی نگه دارید. بهترین برای: مناطق زندگی، آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق نشیمن هزینه: 2 تا 6 دلار در هر فوت مربع

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کفسابی می توانید به سایت کفساب باشی مراجعه فرمایید.

سنگساب حرفه ای

مزایا: کفسابی مشمع کف اتاق با مواد زیستی قابل تجزیه، از سنگ سابی جمله پودر چوب پنبه و روغن سویا ساخته شده است. این تولید سنگسابی مضر نیست و انتخاب سنگسابی است. این یک کف پوش سخت است که مقاومت در برابر لکه ها و پوشیدن، و آن را در بسیاری از رنگ های پر جنب و جوش می آید. مضرات: می توان آن را با پاشنه بلند و پایه مبلمان، و می تواند زرد اگر مکرر در معرض نور خورشید باشد. این حساس به رطوبت بیش از حد است، بنابراین برای اتاق های لباسشویی و حمام توصیه نمی شود. بهترین برای: اتاق نشیمن، اتاق خانواده، آشپزخانه هزینه: $ 2 تا $ 5 در هر فوت مربع.

کف سابی سنگ تهران سنگسابی

سابزن با دستگاه کفسابی پیشرفته

مزایا: کفسابی لاستیکی در بسیاری از سبک ها و رنگ ها وجود دارد. این در ورق ها و کاشی های دوست داشتنی ساخته شده است که با لبه های متصل می شوند. این صدا را مسدود می کند، رطوبت دارد و راحت در زیر آن قرار دارد. منافذ: این یک نگاه بالا پایان نیست، و برخی افراد به بوی لاستیک حساس هستند بهترین برای: حمام، آشپزخانه، اتاق نشیمن، زیرزمین، گاراژ هزینه: 2 تا 12 دلار در هر فوت مربع

کف سابی کف سنگ و سنگسابی تهران

مزایا: ساخت لمینیت کفسابی چوبی مهندسی ثبات خوبی دارد. سنگ سابی روکش بالا چوب واقعی است و از اینرو گرما و زیبایی طبیعت طبیعی دارد. این را می توان در زیرزمین نصب کرد، و نوع کلیک با هم دوستانه سنگ سابی  است. انواع شامل کاشی کفسابی پارکت. منافع: سطح چوب واقعی کفسابی چوبی مهندسی ممکن است خراش و چروک باشد و بیش از یک بار نمیتوان آن را تمیز کرد. بهترین برای: مناطق زندگی، راهرو ها، آشپزخانه ها هزینه: 2 تا 7 دلار در هر فوت مربع.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.