تجهیز تنها سالن کشتی مجموعه ورزشی ایذه

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه گفت: با توجه به استقبال جوانان از ورزش کشتی و ضرورت توسعه خدمات این رشته ورزشی، کار نوسازی تشک و افزایش فضای تمرینی تنها سالن ورزش کشتی اداره ورزش ایذه در حال انجام است.

تجهیز تنها سالن کشتی مجموعه ورزشی ایذه

هوشنگ حاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به اقدامات برای توسعه زیرساخت‌های ورزش شهرستان و خدمت‌رسانی بیشتر به ورزشکاران اظهار کرد: با توجه به استقبال قابل توجه خانواده‌ها و گروه‌های سنی مختلف شهرستان ایذه از رشته کشتی فرنگی و مدال‌های رنگارنگ ملی‌پوشان این شهرستان در سطوح مختلف جهانی و بین‌المللی، توجه به توسعه خدمات در تنها سالن کشتی اداره ورزش شهرستان ایذه در دستور جدی کار قرار گرفت.

وی افزود: طی هفته های گذشته و با همکاری فرماندار شهرستان و حمایت مثبت مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان 3 تخته تشک جدید به این سالن تخصیص یافت، افزود: با این اقدام شاهد یک نوسازی و به روزرسانی تشک‌های تمرین این سالن خواهیم بود و قرار است کار بازسازی و ترمیم تشک‌های قدیمی نیز به‌زودی انجام شود و اکثر فضای این سالن ورزشی مورد استفاده قرار گیرد تا بخشی از کمبود فضای تمرینی این مکان حل شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه در ادامه در پاسخ به سرانجام احداث خانه کشتی این شهرستان بیان کرد: اقدامات و پیگیری‌های لازم برای این مجموعه که یکی از نیازهای اصلی ورزش کشتی ایذه است در حال انجام است تا بتوانیم در سریع‌ترین زمان شاهد بهره‌برداری از آن و برگزاری مسابقات و تمرینات ورزشکاران در آن باشیم.

حاتمی در ادامه با اشاره به کمبود فضای چمن برای رشته ورزشی فوتبال با توجه به وچود چندین تیم رده‌های مختلف شهرستان در لیگ‌های کشوری، استانی و شهرستان و همچنین تمرینات مدارس فوتبال در تنها زمین چمن شهرستان گفت: با توجه به اینکه نهایی کردن کار استادیوم ورزشی منطقه کلدوزخ از سر گرفته شده است و به دنبال حفر چاه در این مکان برای تامین آب جهت آبیاری چمن مورد کشت هستیم.

وی با بیان اینکه پس از حفر چاه کار کشت چمن مجموعه آغاز خواهد شد عنوان کرد: طی حضور مهندسین اداره کل ورزش و جوانان استان جهت ارزیابی، تهیه نقشه و برآورد هزینه جهت حفر چاه و کشت چمن زمین فوتبال این مجموعه؛ مناقصه آن در خرداد ماه انجام گرفت.

انتهای پیام/72026/

دیدگاهتان را بنویسید