حماس: رژیم اشغالگر اوضاع را به سمت تشدید تنش پیش می‌برد

سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد که رفتارهای رژیم صهیونیستی اوضاع را به سمت تشدید تنش نه تنها در فلسطین بلکه در کل منطقه سوق می‌دهد.

حماس: رژیم اشغالگر اوضاع را به سمت تشدید تنش پیش می‌برد

به گزارش گروه بین‌الملل نشر پورتال، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس بر آمادگی مقاومت برای مقابله با رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

قاسم در مصاحبه با شبکه المیادین گفت: رفتارهای رژیم صهیونیستی اوضاع را به سمت تشدید تنش نه تنها در فلسطین بلکه در کل منطقه سوق می‌دهد اما در برابر این سیاست صهیونیستی برای هدایت امور به سمت انفجار بزرگ، افزایش مقاومت و درگیری نیز وجود دارد.

وی تصریح کرد که برخلاف آنچه واشنگتن به دروغ از کاهش تنش‌ها سخن می‌گوید، ما در آستانه تشدید تنش‌های تدریجی بزرگ هستیم.

وی گفت: «مقاومت در غزه و مشخصا کتائب القسام تأکید کرده است که کاسه صبر آن در برابر تجاوزات اسرائیل در حال لبریز شدن است».

سخنگوی جنبش حماس همچنین تأکید کرد که مقاومت آماده است و خود را برای مداخله در صورت عبور رژیم اشغالگر از خطوط قرمز آماده می‌کند و مقاومت در غزه در حال فراهم کردن زمینه اجرای عملیات مقاومتی در کرانه باختری است.

وی افزود: «رژیم اشغالگر در صورت رویارویی با غزه بهایی را پرداخت خواهد کرد که کابینه و ارتش آن هرگز تاب تحمل آن را نخواهد داشت».

سخنگوی جنبش حماس همچنین گفت که رژیم اشغالگر از مداخله غزه در این نبرد وحشت دارد.

قاسم درباره موضع آمریکا نیز گفت که موضع آمریکا همواره حمایت از رژیم اشغالگر بوده است و به همین دیگر هرگز نمی‌توان به آمریکا امیدوار بود.

نظامیان صهیونیست شب گذشته با حمله به اردوگاه جِنین، شش مبارز فلسطینی از جمله مجری عملیات استشهادی حواره را به شهادت رساندند.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید